starstablesso

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Emma - 11 november 2013 14:57

                   Hej bloggen ^_^

 

Jag har fått en kommentar där någon undrade hur jag fick min muspekare på bloggen, så jag tänkte göra en liten instruktion om det.

 

1. Logga in på din blogg.

 

2.Gå in på inställningar och sedan på menyavdelningar.

 

3.Ändra sedan till HTML-kod.

 

4. Gå in på den här hemsidan: www.cursors-4u.com

 

5. Sedan kommer det upp massa olika muspekare som du kan välja, välj den du vill ha.

 

6.Kopiera HTML-kod.

 

7. Klistra in på menyavdelningar (På din blogg)

 

8.Döp den till något (Det kommer inte att synas på bloggen)

 

Och klart! Och om ni har några frågor eller om ni behöver hjälp med någon kommentera bara!

 

Hoppas det hjälpte!

   

                                    //Emma

Av Emma - 11 november 2013 14:41

                   HEJ BLOGGEN! ;-)

 

Som en del av er kanske vet är att jag inte har fått något mail om att bekräfta min email på SSO, och att jag har skickat fyra olika mail till supporten om detta o.s.v, men nu har dom äntligen svarat!    Dom sa att om jag skulle svara på det mailet så kunde dom verifiera min email (JAA!) så då gjorde jag såklart det, och eftersom jag precis har skickat ett svar så kanske dom inte kan göra det exakt nu. Men iaf, nu kan jag bli Star Rider på SSO, YEEES!!       (ÄNTLIGEN!)

Hej då bloggen ^_^                                                              //Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Har en blogg om SSO, (Star Stable Online) jag hoppas verkligen att du vill kolla in ofta.. Och kanske till och med bli inspererad till att börja spela själv?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på denna blogg?
 Tips.
 Bilder.
 Flera inlägg.
 Mer text i inläggen.
 Annat.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards