starstablesso

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Emma - 6 november 2013 19:13

                                                       Hej blogg läsare!

 

Jag tänkte bara säga att det antagigen inte blir någon videoblogg, jag vet att några av er ville det men jag har inte något "filmningsprogram" på datorn som går att filma med.

Jag kommer nog bara att fortsätta med bloggen som vanligt. Ville bara säga det    

 

Ses bloggen   

 

                                             // Emma<33

Av Emma - 6 november 2013 18:37

                           Heigen!

 

Hej bloggen! Jag ville bara meddela att jag fortfarande är sjuk, jah har jätte ont i halsen och i huvudet, och så hostar jag väldigt mycket, och så är jag jätte hes också.

Men iallafall, jag ska försöka att blogga ändå.

 

Jag undrar fortfarande om någon vet vad jag ska göra eftersom jag inte har fått något mail om att bekräfta min email på Star Stable (på min "nya" gubbe på SSO) men ja, ifall någon vet vad jag ska göra så kan ni väll vara snälla att skriva en kommentar.

 

 

                                                      //Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Har en blogg om SSO, (Star Stable Online) jag hoppas verkligen att du vill kolla in ofta.. Och kanske till och med bli inspererad till att börja spela själv?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på denna blogg?
 Tips.
 Bilder.
 Flera inlägg.
 Mer text i inläggen.
 Annat.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards