starstablesso

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Emma - 10 november 2013 19:15

                                       Hej bloggen!

 

Som ni kanske har hört om ni brukar läsa min blogg så har jag inte fått något mail om att "bekräfta min email", och jag har frågat er också om hjälp men ingen har kunnat hjälpt till en så länge. Men iallafall, jag har skickat fyra mail till supporten om detta och väntat i över en vecka på att få något svar, men inget.  Jag ska få bli star rider på mitt "nya" konto men det går nämligen inte. Jag har läst om andra som inte har fått något svar från supporten på mer än 48 timmar och nu är jag verkligen trött på att supporten inte svarar, så ifall det finns en liten chans att "supporten" läser eller ser detta så snälla hjälp mig.                                                                                                    JAG ORKAR INTE VÄNTA LÄNGRE!  

 

                                                                                          //Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Har en blogg om SSO, (Star Stable Online) jag hoppas verkligen att du vill kolla in ofta.. Och kanske till och med bli inspererad till att börja spela själv?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på denna blogg?
 Tips.
 Bilder.
 Flera inlägg.
 Mer text i inläggen.
 Annat.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards