starstablesso

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Emma - 5 november 2013 19:30

                       Hej bloggen...

       

Jag har faktiskt ett ganska stort problem.... Jag har nämligen en ganska ny gubbe på StarStable och jag skulle vilja bli StarRider på den, men... Jag har inte fått något mail

om att bekräfta min email, jag har skickat två mail till StarStables Support och det har gått mer än 48 timmar (alltså 2 dagar).. Vet någon vad jag ska göra, jag kan inte chatta eller bli StarRider p.g.a detta, vet någon vad jag ska göra, isåfall... HJÄLP MIG SNÄLLA!

Ps. Det har gått några dagar sen jag skickade det första mailet till Supporten men ingen har svarat!!!!! Jag är så trött på det, men snälla, om någon kan... Hjälp mig! Snälla! (Och det har gått mer än 2 dagar sen jag skickade det senaste)                                                 

Av Emma - 5 november 2013 19:20

                                                                   Hejsan ;p

 

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men det är bara det att jag inte har haft lust.

Jag är nämligen hemma från skolan och är sjuk, så jag har inte haft någon lust att 

blogga på ett tag, men nu är jag igång igen. Eller tja, antagligen.. Jag är fortfarande sjuk så vi får se när jag har lust att blogga.. Men ja, iallafall.. Jag tänkte bara lägga till någon random bild till det här inlägget (Gör det ibland) Här kommer den:

 

Hejdå så länge xDD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Har en blogg om SSO, (Star Stable Online) jag hoppas verkligen att du vill kolla in ofta.. Och kanske till och med bli inspererad till att börja spela själv?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på denna blogg?
 Tips.
 Bilder.
 Flera inlägg.
 Mer text i inläggen.
 Annat.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards